piątek, 8 kwietnia 2016

Uwielbiam książki o jedzeniu!

Książki o jedzeniu. Nie zwykłe książki kucharskie, ale takie, które obiecują, że moje życie zmieni się na lepsze, odzyskam zdrowie, siły witalne, urodę (schudnę!), a do tego miłość i szczęście. 

Choć rozsądek mówił (głosem męża) że może wystarczyłoby wybrać jedną z nich i trzymać się jednego sposobu żywienia, postanowiłam czytać je wszystkie:) Każda nowa książka to nie tylko motywacja do zdrowszego życia i nowe cenne wskazówki. To po prostu miłe chwile spędzone z książką i kawką. 

Choć lubię zdrowe jedzenie i styl życia, moje prawdziwe hobby to nie gotowanie, bieganie czy hodowanie warzyw ale właśnie siedzenie w fotelu i wyobrażanie sobie, jak wspaniałe będzie moje życie gdy tylko skończę czytać nową książkę - i o książkach właśnie będzie ten blog. (Choć nie omieszkam czasem zamieścić najbardziej rewelacyjnych informacji, które zmieniły moje życie - kiedy już się to stanie!). 

Zapraszam do czytania, komentowania i proponowania książek, które zmieniają życie na zdrowsze, lub przynajmniej dają taką nadzieję:) 

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki, byś wyspecjalizowała się w pisaniu o książkach o jedzeniu. Takiego bloga jeszcze w blogosferze nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Właśnie takie książki sprawiają mi najwięcej przyjemności:)

    OdpowiedzUsuń